شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

مکزیکوسیتی: دختر نوجوانی که از اعتیاد مادرش به ستوه آمده بود، با پلیس تماس گرفت. این دختر نوجوان در خانه‌ای کوچک و قدیمی با مادرش زندگی می‌کرد.

این در حالی بود که با وجود فقر شدید این خانواده، مادر آنها معتاد بود و خرج زندگی را برای خرید مواد مخدر هزینه می‌کرد. این دختر 15 ساله بار‌ها برای ترک اعتیاد مادرش تلاش کرده بود اما این تلاش‌ها به نتیجه نرسید.

سرانجام در حالی که این زن 32 ساله در حال استعمال مواد مخدر در برابر چشمان فرزندانش بود، دخترش با پلیس تماس گرفت. البته او تلاش کرد از این اقدام جلوگیری کند اما موفق نشد. گفتنی است این مادر معتاد نه تنها حضانت فرزندانش را از دست داده، بلکه به حبس و کار اجباری هم محکوم شده است.

دردسر پرداخت جریمه قدیمی

فلوریدا: زنی که قصد داشت یک جریمه فراموش شده را بپردازد، توسط پلیس دستگیر شد. این زن که هم اکنون 38 ساله و مادر 3 کودک است، حدود 12 سال پیش به واسطه خلاف‌های مکرر رانندگی مبلغ زیادی در حدود 2 هزار دلار جریمه شد.

او قبض‌های جریمه را از چشم والدینش دور نگه‌داشت و گذر زمان موجب شد که از پرداخت جریمه‌ها غافل شود. اما چندی پیش در حالی که این زن سرگرم مرتب کردن کمدش بود، برگه‌های جریمه را در یک جعبه قدیمی پیدا کرد و تصمیم گرفت آنها را پرداخت کند.

او ابتدا به اداره پلیس رفت و قرار شد روز بعد جریمه‌های عقب افتاده را بپردازد، اما ماموران شبانه به در خانه این زن آمده و او را دستگیر کردند و او مجبور شد که از حساب عابربانکش در ساعاتی پس از نیمه شب جریمه‌ها را پرداخت کند تا بتواند از بازداشت پلیس آزاد شود.

گرو گرفتن دندان مصنوعی

برلین: دندانپزشکی که به زور دندان‌های مصنوعی را از دهان بیمارش خارج کرده بود به پرداخت جریمه‌ای سنگین محکوم شد. زنی که بیمار این دندانپزشک بود به علت پوسیدگی دندان‌هایش ناچار شد آنها را بکشد و به جایش دندان مصنوعی بگذارد.

اما وی به پزشک گفت که 700 یورو، هزینه درمان باقیمانده را ظرف چند هفته آینده می‌پردازد. با این گفته زن، پزشک که به شدت عصبانی شده بود به خانه بیمارش رفت و با زور و اجبار دندان‌های مصنوعی را از دهانش خارج کرد و  همراه خود برد.

البته این زن با پلیس تماس گرفت و ماموران، پزشک را دستگیر کردند. دادگاه او را به پرداخت 6 هزار یورو غرامت به بیمارش محکوم کرده است. البته این پزشک ناچار شد از طریق رسانه‌ها از بیمارش عذرخواهی کند.

این زن در جلسه دادگاه در حالی حاضر شد که هیچ دندانی در دهانش نبود. او به خبرنگاران گفت به اندازه‌ای از رفتار این پزشک متاثر شده که دیگر حاضر نیست از دندان مصنوعی استفاده کند.

سرقت با قیچی

پکن: سارقی که قصد داشت با یک قیچی از عابر بانک سرقت کند به 11 سال حبس محکوم شد. سر و صدای زیاد او در حال سرقت با قیچی توجه عابران را جلب کرد و در نهایت پلیس او را دستگیر کرد. هرچند این مرد موفق به سرقت نشده است اما قاضی معتقد است با در نظر گرفتن این محکومیت سنگین، کمتر کسی به فکر سرقت از عابربانک خواهد افتاد.

زوج قانون‌گریز

پراگ: اصرار یک زوج جوان به خلافکاری موجب شد که هر دوی آنها در یک شب گواهینامه‌های رانندگی‌شان را از دست بدهند.

ماجرا از این قرار بود که مرد جوان به همراه همسرش در حال رانندگی با سرعت زیاد بود که پلیس آنها را متوقف و گواهینامه این مرد را توقیف کرد، اما فقط یک ساعت بعد بار دیگر ماموران آنها را متوقف کرده و این بار گواهینامه زن جوان را مصادره کردند.

کد خبر 75798

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز